dimanche 20 mai 2012

Culture Rock

La dernière rubrique de ma playlist concernera les Enfants du Rock et leur aînés...





"Remember me when you're the one who's silver screened
Remember me when you're the one you always dreamed
Remember me when whenever noses start to bleed
Remember me special needs

Just 19 and sucker's dream
I guess I thought you had the flavour
Just 19 and dreams obscene
With six months off for bad behaviour

Remember me when you clinch your movie deal
Think of me stuck in my chair that has four wheels
Remember me through flash photography and screens
Remember me special dreams

Just 19 this sucker's dream
I guess I thought you had the flavour
Just 19 and dreams obscene
With six months off for bad behaviour
Just 19 and sucker's dream
I guess I thought you had the flavour
Just 19 and dreams obscene
With six months off for bad behaviour

Remember me...

Just 19 this sucker's dream
I guess I thought you had the flavour
Just 19 and dream obscene
With six months off for bad behaviour
Just 19 and sucker's dream
I guess I thought you had the flavour
Just 19 and dreams obscene
With six months off for bad behaviour

Remember me..."

Placebo "Special Needs"
Album Sleeping With Ghosts - 2003

Rendez-vous sur Hellocoton !

2 commentaires:

  1. Oh ça me rappelle des souvenirs tout ça!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Aizen,

      C'est toujours avec grand plaisir que je t'accueille sur mon blog.

      La musique à ça de magique, elle réunit les personnes et marque les périodes de nos vies.

      J'ai vu ailleurs que tu apprécie certains morceaux de ma playlist, j'espère que tu en appréciera d'autres !

      Supprimer

.
©2010-2016 Le Melting Pot De Soylent
Tous droits réservés